teisipäev, 2. märts 2010

TÄHTMÕISTATUSLIK TÄNANE ÖÖPÄEV.

a. Ärkan vara, aga mitte vabatahtlikult ja tõden, et olen äpardunud, kuna mul pole jaksu aktiivselt ning pühendunult ERi ja HT soove kiiremas korras täitma hakata.
b. Avan arvuti, ühtlasi ka raadio ja mailboxi ja mõtlen: loll, loll, loll, loll, loll, loll, loll PJ.
c. Helistan PRle. Selgub, et pole põhjust.
d. Tuleb EP ja ma muutun paugupealt paremaks inimeseks.
e. Helistan UJle - võib!
f. Räägin KNga. Miski pole kunagi enam endine. Ka kevad ja suvi ei muuda seda.
g. Näen UJ, MK-d, MK-d.
h. Helistan MPle - võib! Olen õudselt rahulolev.
i. Ujun tunni ajaga 35x50 meetrit. Uus rekord.
j. EP on ikka veel ja ma olen endiselt rahul.
k. AS on küllalt vastuttulelik, aga siiski abitu. Midagi ta vist ikka teeb, sest PE hakkab tööle. Loodan parimat.
l. KL tuleb ja EP lahkub.
m. Panen küünla LDle ja OOle, kellel on täna viies surma-aastapäev.
n. KL pole silmnähtavalt ja kõrvkuuldavalt rahul PE tööga. Ka minul hakkab kannatus otsa saama.
o. Hakkan õmblema. ER ja HT katsuvad huviga pealt. Õnneks jäävad kõikide näpud terveks.
p. ER ja HT on väsinud, aga mängitavad kuni üheksani.
q. PE jätkab tööd.
r. PE jätkab tööd.
s. PE jätkab tööd. Ma lähen magama.
t. PE jätkab tööd.
u. PE jätkab tööd. ER hädaldab unes.
v. PE jätkab tööd. ER tahab pissile.
õ. PE jätkab tööd. HT ärkab uuele päevale. KL natuke hiljem.
ä. PE on kella üheksaks hommikul töö lõpetanud. Koos veateatega 95% pealt. Ma ei viitsi vihastada.

Kommentaare ei ole: