kolmapäev, 16. detsember 2009

TUPLA POLE IKKA SEE ÕIGE...

Sain täna kalenrid kätte, mida mõtlesin kinkida neile, kes mu lastega lähedasemad on. Ja ma olen ilgelt pettunud. Kirjeldamatult. Vastupidiselt eelmisele aastale, kui Omaraamat suutis välja printida mõnusalt kvaliteetsed kalendrid. Ei tea, mis neil nüüd juhtus? Kaadrivahetus?
Värvid. Värvid on kohutavalt krellid. Mingeid pooltoone nagu polekski. Täiesti mööda. Jäle.
Paber on õhenenud. Säästuaeg kõigil. Muidugi. See ei ole nii metsikult häiriv, kui kõik muu oleks bueno.
Läbipaistva taustaga pildid, mis nende oma programmis nn Omasoftis paistis ka läbipaistev, on välja trükituna muutunud mustaks. See on kõige kohutavam viga. Puhas pettus ju. No kurat, kui nad nägid oma arvutis, et pilt on taustata ja välja tuleb must kast, tehku siis midagi. Kuradi konveier.
Ma olen väga, väga nördinud. Ja mingisugune Tupla Kingsize, mis oli ümbrikusse kaasa topitud, ei paku leevendust.
No jah, tuleb käsitsi korrigeerima ja üle maalima hakata. Tellisin viis kalendrit.... Aga mis mul muud ikka teha kui topelttööd.

PARANDUS: Kuigi hakkasin juba hoogsalt plötserdama, tuli hoopis geniaalsem idee. Võiks lihtsalt need paar rikutud lehte kalendrist uuesti välja trükkida. See tähendab Omaraamat võiks. Ja nad olid nõus. Tasuta. Kongeniaalne.
Ilmselt tellin siiski edaspidigi sealt, aga RGB tiffe ma enam ei kasuta. Panen pildid fotopoes kokku ja siis juba jpg-na Omasofti.
Ja Tuplat võib süüa küll, kui muud tõesti pole.

Kommentaare ei ole: