kolmapäev, 4. november 2009

ÜLESTÄHENDUSED.

Mis paneb Estri tantsu keerutama?
Iggy Pop "Passenger"

 

Kas ma peksan oma lapsi?
Ühel hommikul tormas Hubert karjudes minu juurde: "Ma tahan rihma!"
Ei, mu pojake pole ülirange enesedistsipliiniga lapsuke, kes nõuab enda sellisel moel karistamist. Lihtsalt ealised iseärasused: kadedus ja ahnus. Nimelt oli Ester leidnud kuskilt minu püksirihma. Muidugi jõudis Hubertini silmapilkselt mõistmine, et ka tal on seda kohe vaja. Aga Ester oskab juba enda eest seista ja nii lihtsalt meelepäraseid asju käest ei anna.

Juba?
Andsin Hubertile õhtul põsele head-ööd musi. Tema küsib: "Miks sa huultele musi ei tee?"
No ma lihtsalt ei tee seda, aga ei tauni, kui teised seda harrastavad.
Selgus, et Hubertil on lasteaias tüdruk, kellega nad musitamist harjutavad. 

Kommentaare ei ole: