teisipäev, 24. november 2009

SEAGRIPP.

Nüüd on Eestis ka oma ehmatav ja kurb seagripi juhtum. 13-aastane on surnud. Räägitakse,et tal olla olnud veel teisigi hädasid ehk siis organism oli nõrk. See muidugi ei kergenda leina, aga võiks elusolijaid panna mõtlema, kas on mõtet vaktsineerida, kui vaktsiin ükskord Eestisse peaks jõudma. Kuuldavasti oletatatava epideemia kõrghetkel. Et siis vaktsineeritagu. Et just sel hetkel on õige organism nõrgestada ja sundida ta läbi põdema haigus, mis süstla seest sisse topitakse. Teisalt veel võimalikud nakatumisoht avalikes kohtades, mis sel hetkel kubiseb viirustest. Nii et vaest vaktsineeritud keha rünnatakse nii seest, kui väljast. Mis ma tahan öelda... Et muidugi vaktsineerige. Aga jumala eest istuge siis pärast seda vähemalt nädal aega kodus. Või ärge vaktsineerige ja istuge ikkagi peaasjalikult epideemia ajal kodus.  
Eelkõige pean silmas väikseid lapsi. Täiskasvanud peavad ikka ju toimetama, sest tegemist ei ole ju mingi muhkkatkuga, et kogu elu peab välja surema.
Minu K tsiteeris "Shvejki": "Võtame näiteks gaasimaskid gaasiga mürgitamise jaoks. Tõmbad maski pähe ja oledki ära mürgitatud, nagu meile allohvitseridekoolis õpetati."
Ja mis on viiruse eesmärk? Selle peale mõtlesin esimest korda, kui Estrit tabas rotaviirus ja me suve algul tükk aega haiglas istusime. Viirus ei ole ju elusolend. Tal pole ju tungi sugu jätkata, mis võiks iga elaja eesmärk olla. Keegi tarkpea teadis rääkida, et viirused on ainult neil liikidel, keda on palju. Mida rohkem isendeid on, seda rohkem erinevaid viiruseid. Neid, keda on vähe maailmas järel, neil polevat üldse viiruseid. Inimesi on ju teadagi palju... Mina muidugi ei taha kedagi liigseks pidada. Muidugi mitte. Ju siis on see kõrgem "programm" olemas, mis reguleerib, et kedagi ülemõistuse palju maailma ei saaks. (Ei, ma ei ole vandenõuteoreetik.) 

1 kommentaar:

kessu ütles ...

mulle küll juba vahete-vahel tundub, et ma olen vandenõuteoreetik...